Novosti

Poziv na dostavu ponude za nabavu i montažu spremnika za vodu

KLASA:406-01/25-03/3

URBROJ:2168/01-60-74-01-25-3

Pula, 14.07.2025. godine

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

Centar za rehabilitaciju Pula, OIB 97096220014,  Santoriova 11,52100  Pula , kao naručitelj pokrenuo je postupak jednostavne nabave i montaže spremnika za toplu vodu te Vam upućuje ovaj Poziv za dostavu ponude.

Obzirom da se radi o jednostavnoj nabavi procijenjene vrijednosti manje od EUR 26.540,00 bez PDV-a za robu i usluge,  sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22; ZJN 2016) na predmetni postupak se ne primjenjuju odredbe navedenog Zakona već se isti provodi u skladu s Pravilnikom o provođenju postupaka jednostavne nabave (Klasa: 012-04/23-02/5, Ur.broj: 2168/01-60-74-01-23-8) od 08.02.2024. godine.

Ovaj Poziv upućuje se elektroničkom poštom na adrese najmanje 3 gospodarska subjekta, uz istodobnu objavu Poziva na internetskim stranicama Naručitelja, u skladu s člankom 15. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave.

1. SASTAVNI DIJELOVI POZIVA NA DOSTAVU PONUDA

PONUDBENI LIST

– TROŠKOVNIK

2. PODACI O NARUČITELJU

Naziv i sjedište Naručitelja: Centar za rehabilitaciju Pula, Santoriova 11, 52100 Pula

OIB:97096220014

Broj telefona:+385 (0)52 540 261

Adresa elektroničke pošte:  korisnik310@socskrb.hr

Internetska adresa:https://czr-pula.hr/

3.  OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave: Nabava i montaža spremnika tople vode

Opis predmeta nabave: Tehnički uvjeti i opis predmeta nabave definirani su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva

Evidencijski broj nabave:  33/2025

CPV: 4461100

Procijenjena vrijednost nabave: EUR  6.799,00 bez PDV-a

Vrsta postupka nabave: jednostavna nabava

4. SASTAVNI DIJELOVI  PONUDE:

  1. Ponudbeni list- ispunjen ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
  2. Troškovnik- ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe. Ponuditelj izražava cijenu u EUR. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti, te troškovi dostave i montaže. Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke Troškovnika i to bez precrtavanja ili korigiranja zadane stavke Troškovnika. Troškovnik se popunjava i dostavlja u izvornom excel formatu (.xls ili .xlsx).
  3. Dokazi sposobnosti sukladno točki 4. Poziva

5. DOKAZI SPOSOBNOSTI

  • Potvrda porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda. Naručitelj neće uzeti u obzir ponudu ponuditelja ako utvrdi da ponuditelj nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza  i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje. Iznimno , naručitelj će uzeti u obzir ponudu takvog ponuditelja ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza  nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
  • Pravna i poslovna sposobnost ( upis u sudski registar, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar, ne starije od 30 dana od dana otvaranja ponuda

6. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

Kriterij za odabir ponude: najniža cijena

Ponuda mora biti izrađena  prema zahtjevu iz Poziva na dostavu ponuda.

Cijena ponude: Ponuditelj izražava cijenu u EUR. Cijena ponude piše se brojkama.Cijenu ponude potrebno je prikazati da se redom iskaže: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a te cijena ponude s PDV-om.  U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti, te troškovi dostave i montaže.

Rok valjanosti ponude: 90 dana od dana otvaranja ponuda

Jamstvo: 24 mjeseca od uspješno izvršene primopredaje

7. NAČIN IZVRŠENJA

Način izvršenja:  Nakon zaprimanja suglasnosti Ministarstva na provedeni postupak nabave donosi se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude i zaključuje se ugovor. Ako Ministarstvo uskrati suglasnost naručitelj je obvezan poništiti postupak nabave.

Uvjeti za izvršenje ugovora: Suglasnost Ministarstva za zaključenje i izvršenje ugovora.

Rok izvršenja: 90 dana od dana sklapanja Ugovora

Mjesto izvršenja: Centar za rehabilitaciju Pula, Santoriova 11. 52100 Pula

Reklamacija i raskid ugovora: Ukoliko naručitelj nakon zaprimanja robe utvrdi određene nedostatke vezano na kvalitetu obvezan je o tome obavijestiti prodavatelja koji se u slučaju reklamacije obvezuje u roku od 24 sta očitovati o tome, odnosno povući isporučenu robu, te isporučiti robu odgovarajuće kvalitete. Ukoliko prodavatelj ne isporuči  robu pravovremeno ili ne isporuči robu odgovarajuće kvalitete , naručitelj zadržava pravo raskida ugovora. Naručitelj priznaje pravo prodavatelju da bez naknade eventualne štete promijeni rok isporuke, zatraži izmjenu ili raskid ugovora kada nije u mogućnosti izvršiti preuzetu obvezu zbog više sile.

8. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Rok, način i uvjeti plaćanja: po izvršenoj primopredaji , 30 dana od zaprimanja valjanog e-računa naslovljenog na naručitelja i  na kojem je naznačen broj ugovora.

Plaćanje se vrši preko  Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, a u ime i za račun naručitelja.

9.ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Način dostave ponude:ponuda se dostavlja na mail adresu naručitelja: korisnik310@socskrb.hr

Krajnji rok za dostavu ponude :  22.07.2025. godine do 14.00 sati  .  Ponuda dostavljena  nakon isteka roka za dostavu  evidentira se kod naručitelja kao zakašnjela ponuda.

10.OSTALO

Otvaranje  ponuda: održat će se 22.07.2025. godine u 14:00 sati. Otvaranje ponuda nije javno.

Pisanu obavijest o rezultatima nabave naručitelj će dostaviti ponuditeljima  putem elektroničke pošte po dobivenoj suglasnosti Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, a u ime i za račun naručitelja.

Jezik i pismo ponude: Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu

Kontakt osoba u postupku nabave i suradnje sa ponuditeljima:

 Hatidža Učkar – korisnik310@socskrb.hr

Gospodarski subjekti mogu zahtijevati objašnjenja vezana uz Poziv za dostavu ponuda i to najkasnije tri (3) dana prije isteka roka za dostavu ponuda, a naručitelj je dužan  poslati odgovor na upit , na dokaziv način, najkasnije dva (2) dana prije isteka roka za dostavu ponuda.

S poštovanjem,

                                                                                    RAVNATELJICA

                                                                                    Melanie Andrić Vurušić, prof.

Originalni poziv s ponudbenim listom možete pronaći ovdje.

Facebook
Twitter
LinkedIn