(originalni dokument možete preuzeti ovdje)
KLASA: 406-05/25-01/1
URBROJ: 2168/01-60-74-01-25-5
Pula, 12.06.2025.
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Predmet nabave:
SLUŽBENO VOZILO
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE
Evidencijski broj nabave: 32/2025
1. oPĆI PODACI
Centar za rehabilitaciju Pula (dalje u tekstu: Naručitelj) provodi postupak jednostavne nabave po predmetu nabave “Službeno vozilo“, sukladno ovom Pozivu na dostavu ponude (dalje u tekstu: Poziv).
S obzirom da se radi o jednostavnoj nabavi, sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22; ZJN 2016) na predmetni postupak se ne primjenjuju odredbe navedenog Zakona već se isti provodi u skladu s Pravilnikom o provođenju postupaka jednostavne nabave (KLASA: 012-04/23-02/5, URBROJ: 2168/01-60-74-01-23-8) od 08.02.2024. godine.
Ovaj Poziv upućuje se elektroničkom poštom na adrese najmanje tri gospodarska subjekta, uz istodobnu objavu Poziva na internetskim stranicama Naručitelja, u skladu s člankom 15. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave.
– Predmet nabave: Službeno vozilo
– Procijenjena vrijednost nabave: 14.400,00 eura bez PDV-a, odnosno 18.000,00 eura s PDV-om
– Vrsta ugovora: ugovor o nabavi robe
– Evidencijski broj nabave: 32/2025
– CPV: 34110000 – Osobni automobili
PODACI O NARUČITELJU
Naziv i sjedište Naručitelja: Centar za rehabilitaciju Pula, Santoriova 11, 52100 Pula
OIB: 97096220014
Broj telefona: +385 (0)52 540 261
Adresa elektroničke pošte: korisnik310@socskrb.hr
Internetska adresa: https://czr-pula.hr
2. KOMUNIKACIJA I RAZMJENA INFORMACIJA
Ako je potrebno, gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zahtijevati dodatne informacije i objašnjenja vezana uz sadržaj Poziva od osobe za komunikaciju s gospodarskim subjektima: Hatidža Učkar , telefon: 052 540 261, elektronička pošta: korisnik310@socskrb.hr
Gospodarski subjekti mogu zahtijevati objašnjenja vezana uz Poziv i to najkasnije tri (3) dana prije isteka roka za dostavu ponuda, a Naručitelj će poslati odgovor na upit, na dokaziv način, najkasnije dva (2) dana prije isteka roka za dostavu ponuda.
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavljat će se elektroničkom poštom, putem gore navedenih podataka kontakt osobe.
Gospodarski subjekti s kojima postoji sukob interesa temeljem odredbi članaka 76. do 79. ZJN 2016 su:
– Competitio savjetovanje d.o.o., Novoselečki put 93c, Zagreb, OIB 67411502718
– OTG promet d.o.o., Loborinci 13, Zagreb, OIB 24680010875
– Premium partner, Obrt za usluge savjetovanja, Ulica Branka Perice 5, Zagreb, OIB 57913584791.
Naručitelj poduzima prikladne mjere da učinkovito spriječi, prepozna i ukloni sukobe interesa u vezi s predmetnim postupkom nabave kako bi se izbjeglo narušavanje tržišnog natjecanja i osiguralo jednako postupanje prema svim gospodarskim subjektima.
4. OPIS, OPSEG I KOLIČINA PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je osobno vozilo (automobil), 1 komad, za službene potrebe Naručitelja, u skladu s Opisom predmeta nabave, Tehničkim specifikacijama i Troškovnikom predmeta nabave, sve u prilogu ovog Poziva.
Odabrani ponuditelj je dužan predmet nabave izvršavati uredno, savjesno i odgovorno, pažnjom dobrog stručnjaka, po najvišim profesionalnim standardima, u skladu sa pozitivnim propisima koji se odnose na predmet nabave, nalozima i uputama Naručitelja, te uvjetima i zahtjevima iz ovog Poziva i odabrane ponude.
U Troškovniku je određena točna količina predmeta nabave.
Dostavom ponude u ovom postupku nabave gospodarski subjekt prihvaća sve uvjete i zahtjeve navedene u bilo kojem dijelu ovog Poziva.
5. ROK I MJESTO ISPORUKE PREDMETA NABAVE
Ugovor o nabavi stupa na snagu danom obostranog potpisa ugovornih strana, te se sklapa na rok od 60 dana. Odabrani ponuditelj je obvezan vozilo isporučiti za vrijeme trajanja ugovora o nabavi.
Uredna isporuka i izvršenje predmeta nabave potvrđuje se odgovarajućim Zapisnikom o urednoj isporuci vozila. Navedeni Zapisnik potpisom i pečatom potpisuju i ovjeravaju predstavnici ugovornih strana.
Mjesto isporuke i primopredaje vozila je u sjedištu Naručitelja na adresi: Santoriova 11, 52100 Pula.
- 6. uvjeti ISKLJUČENJA GOSPODARSKOG SUBJEKTA
A. Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako je gospodarski subjekt ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:
a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju
– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
b) korupciju, na temelju
– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
c) prijevaru, na temelju
– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju
– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju
– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona
– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju
– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
odnosno za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba koja ima ovlasti zastupanja, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja Izjavu o nekažnjavanju. Obrazac navedene Izjave sastavni je dio ovog Poziva. Izjavu daje osoba koja po zakonu ima ovlasti zastupanja gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka ovog postupka nabave (dan slanja ovog Poziva ponuditelju, odnosno dan objave ovog Poziva na internetskim stranicama Naručitelja).
B. Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
2. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno od navedenog, Naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Kao dovoljan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz ove točke, Naručitelj će prihvatiti potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, kojom se dokazuje da ne postoje predmetne osnove za isključenje.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju navedeni dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti navedene podtočkama 1. i 2. ove točke, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja odgovarajuću potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka ovog postupka nabave (dan slanja ovog Poziva ponuditelju, odnosno dan objave ovog Poziva na internetskim stranicama Naručitelja).
- 7. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)
A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta ponuditelja.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se isti ne izdaje u državi sjedišta ponuditelja, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smije biti starija od 90 dana računajući od dana početka ovog postupka nabave (dan slanja ovog Poziva ponuditelju, odnosno dan objave ovog Poziva na internetskim stranicama Naručitelja).
B. Tehnička i stručna sposobnost
Opis predmeta nabave kojeg gospodarski subjekt nudi u postupku nabave i koji predstavlja predmet nabave u cijelosti sukladan Tehničkim specifikacijama iz priloga ovog Poziva.
Kao dovoljan dokaz ispunjenja navedenog uvjeta sposobnosti, Naručitelj će prihvatiti tehničku dokumentaciju ponuđenog vozila u formi:
– prospekta, kataloga ili brošure proizvođača ili ovlaštenog zastupnika ili ovlaštenog distributera,
– ispisa specifikacija s web stranica proizvođača ili ovlaštenog zastupnika ili ovlaštenog distributera,
– izjave/opisa proizvođača ili ovlaštenog zastupnika ili ovlaštenog distributera i slično,
iz koje moraju biti vidljive sve stavke red. br. 1 – 34 propisane u Tehničkim specifikacijama.
Svi dokumenti iz točki 6. i 7. ovog Poziva mogu se priložiti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Naručitelj može radi provjere istinitosti podataka u dokumentima:
– od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata, i/ili
– obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a moguće je navesti pojmove, projekte i sl. na stranom jeziku te koristiti internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice, u kojem slučaju se ne mora prilagati prijevod na hrvatski jezik.
Iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ali se u tom slučaju obavezno prilaže i prijevod na hrvatski jezik.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ponude koja ispunjava sve uvjete i zahtjeve navedene u ovom Pozivu, u skladu s člankom 21. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave.
Naručitelj uspoređuje cijene ponuda s PDV-om.
Ako Naručitelj zaprimi dvije ili više ponuda s istom cijenom prednost će imati ponuda koja je zaprimljena ranije.
Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se u eurima (EUR). Cijena ponude iskazuje se za cjelokupan predmet nabave, sukladno Troškovniku.
U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi vezani uz izvršenje predmeta nabave. Također, u cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunata sva zakonska davanja, zavisni troškovi (transportni troškovi, dekonzervacija, priprema za isporuku s primopredajnim servisom), pripadajući iznos posebnog poreza na motorna vozila sukladno Zakonu o posebnom porezu na motorna vozila (NN 15/13, 108/13, 115/16, 127/17, 121/19), trošarine i carine ako postoje, te popusti
Ponuditelj je dužan ponuditi, tj. upisati jediničnu cijenu i ukupnu cijenu (zaokruženu na dvije decimale) na način kako je to određeno u Troškovniku, te cijenu ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om, a iznos PDV-a se izražava zasebno.
Ponuđene cijene navedene u ponudbenom Troškovniku su nepromjenjive za sve vrijeme trajanja ugovora o nabavi.
Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje stavke Troškovnika i/ili Tehničkih specifikacija.
Ako cijena ponude bez PDV-a izražena u rekapitulaciji Troškovnika ne odgovara cijeni ponude bez PDV-a izraženoj u Ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez PDV-a izražena u rekapitulaciji Troškovnika.
Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a, u Ponudbenom listu i Troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a.
Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi ponuditelj. Ponuda se izrađuje bez naknade.
Plaćanje se obavlja na temelju valjanog elektroničkog računa odabranog ponuditelja za uredno isporučeni predmet nabave, u roku 30 dana od dana primitka valjanog računa.
Uz račun se prilaže pripadajući Zapisnik o urednoj isporuci vozila potpisan i ovjeren od strane Naručitelja i odabranog ponuditelja.
Račun se izdaje i naslovljava na Naručitelja: Centar za rehabilitaciju Pula, Santoriova 11, 52100 Pula, OIB 97096220014.
Plaćanje se obavlja na račun odabranog ponuditelja. Nema avanskog plaćanja.
Odabrani ponuditelj ne može zaračunati nikakve dodatne troškove osim onih koji su već predviđeni ponudbenim Troškovnikom.
Naručitelj će kontrolirati je li izvršenje ugovora o nabavi u skladu s uvjetima određenima u ovom Pozivu i odabranoj ponudi.
Na izdavanje elektroničkog računa primjenjuju se mjerodavne odredbe Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18).
- 12. ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude iznosi 60 dana odkrajnjeg roka za dostavu ponuda.
- 13. NAČIN IZRADE i SADRŽAJ PONUDE
Ponuditelj se pri izradi ponude mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz ovog Poziva. Pri izradi ponude ponuditelj ne smije mijenjati i nadopunjavati tekst ovog Poziva.
Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu i/ili dopunu svoje ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se vraća ponuditelju.
Ponuda sadrži:
- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja),
- Dokumenti i dokazi sukladno točkama 6. i 7. ovog Poziva,
- Tehničke specifikacije (ispunjene od strane ponuditelja, u excel ili pdf formatu),
- Troškovnik (ispunjen od strane ponuditelja, u excel ili pdf formatu).
- 14. DATUM, VRIJEME, MJESTO i način dostave PONUDA
Ponuda se dostavlja elektroničkim putem (skenirani dokument u pdf formatu; Troškovnik u excel formatu) na adresu elektroničke pošte: korisnik310@socskrb.hr
Ponudu je potrebno dostaviti najkasnije do 23.06.2025. godine do 12:00 sati, uz naznaku: “Ponuda za SLUŽBENO VOZILO“.
Otvaranje ponuda nije javno.
Istodobno s istekom roka za dostavu ponuda, predstavnici Naručitelja – članovi povjerenstva za nabavu Naručitelja će započeti otvaranje ponuda pristiglih u postupku nabave.
Pregled i ocjenu ponuda provode članovi povjerenstva za nabavu.
- 15. DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU ILI ODLUKE O PONIŠTENJU
Naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude sukladno zahtjevima i uvjetima iz ovog Poziva, a u skladu s odredbama Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave. Na osnovu rezultata pregleda i ocjene ponuda, Naručitelj odabire najpovoljniju ponudu.
Ponuditeljima koji su sudjelovali u postupku nabave šalje se obavijesti o odabiru. Obavijest o odabiru Naručitelj svakom ponuditelju dostavlja elektroničkom poštom.
Ukoliko nisu ispunjeni uvjeti za odabir Naručitelj će donijeti odluku o poništenju postupka nabave.
Naručitelj će s odabranim ponuditeljem sklopiti ugovor o nabavi.
- 16. UVJETI ZA SKLAPANJE I IZVRŠENJE UGOVORA O NABAVI
Ugovor o nabavi se sklapa s ponuditeljem čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija, a koji je dokazao svoju sposobnost te ispunio uvjete i zahtjeve iz ovog Poziva.
Ugovor se sklapa nakon dobivene suglasnosti nadležnog Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.
1. Ugovaranje uvjeta vezanih uz nastanak i djelovanje više sile: ugovorne strane oslobađaju se odgovornosti za neizvršavanje bilo koje obveze iz ugovora o nabavi ukoliko je neizvršenje rezultat više sile, odnosno događaja izvan kontrole ugovornih strana i neovisnog od njihove volje, koji izravno utječe na izvršavanje obveza i koji se nije mogao predvidjeti ili izbjeći; Viša sila uključuje, ali nije ograničena na, slučaj rata, izgreda, građanskih nemira, prirodnih katastrofa, epidemije, požara, poplava i štrajkova; U slučaju da razlozi više sile potraju duže od 20 dana, Naručitelj zadržava pravo raskida ugovora s trenutnim učinkom;
2. Ugovorna kazna: Naručitelj može naplatiti ugovornu kaznu ako odabrani ponuditelj ne izvrši ili neuredno izvrši ili izvrši svoje obveze iz ugovora o javnoj nabavi sa zakašnjenjem.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne izvrši obveze koje su predmet ugovora u ugovorenim rokovima, Naručitelj ima pravo naplatiti ugovornu kaznu u iznosu do 5% vrijednosti ugovora bez PDV.
Ukoliko odabrani ponuditelj neuredno izvrši obveze koje su predmet ugovora, Naručitelj ima pravo naplatiti ugovornu kaznu u iznosu do 5% vrijednosti ugovora bez PDV.
Ukoliko odabrani ponuditelj izvrši obveze koje su predmet ugovora sa zakašnjenjem (ako je primjenjivo tijekom izvršenja ugovora), Naručitelj ima pravo naplatiti ugovornu kaznu u iznosu 0,2% od vrijednosti ugovora bez PDV za svaki dan zakašnjenja. Ukupni iznos ugovorne kazne iz ovog stavka ne može biti veći od 5% od vrijednosti ugovora bez PDV.
Ugovorne kazne se mogu kumulirati. Naručitelj ima pravo za iznos ugovorne kazne umanjiti plaćanje po računu odabranog ponuditelja. Ako šteta koju Naručitelj pretrpi zbog prethodno navedenih razloga prelazi iznos ugovorne kazne, Naručitelj ima pravo na iznos naknade štete koji prelazi visinu ugovorne kazne;
3. Odgovornost za štetu: odabrani ponuditelj se obvezuje, bez ograničenja, nadoknaditi Naručitelju svaku štetu nastalu kao posljedica neizvršenja ili povrede ugovora sukladno općim propisima o odgovornosti za štetu;
4. Odabrani ponuditelj (ugovaratelj) je dužan poštivati Uredbu 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27.4.2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka; GDPR), Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18) te usklađene i primjenjive propise Republike Hrvatske;
5. Odabrani ponuditelj će kao poslovnu, odnosno službenu, tajnu čuvati sve podatke Naručitelja koji mu postanu dostupni tijekom provedbe ugovora o nabavi, bez obzira na medij na kojem su isti pohranjeni te ih neće učiniti dostupnim trećim osobama u svrhe koje nisu povezane s izvršenjem ugovora bez prethodnog pristanka Naručitelja;
6. Prilikom provedbe ugovora o nabavi ne primjenjuju se trgovački običaji, odnosno uzance;
7. Na odgovornost obje ugovorne strane za ispunjenje obveza iz ugovora o nabavi, uz primjenjive odredbe Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave, na odgovarajući način primjenjivat će se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi.
- 17. ZAVRŠNE ODREDBE
Na ovaj postupak nabave se ne primjenjuju odredbe ZJN 2016.
Protiv odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak nabave u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima, sukladno odredbama Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave.
IZJAVA
Ja, _________________________ iz ________________, osobna iskaznica broj _________________
(ime i prezime) (mjesto)
kao osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora gospodarskog subjekta:
__________________________________________________________________________________
(naziv, adresa i OIB gospodarskog subjekta)
pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem za sebe i za gospodarski subjekt, kao i za ostale osobe[1] koje imaju ovlasti zastupanja gospodarskog subjekta, te za članove upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili osobe s ovlasti zastupanja ili osobe s ovlasti donošenja odluka ili nadzora gospodarskog subjekta da ja osobno ni gospodarski subjekt, kao ni ostale osobe, nismo pravomoćnom presudom osuđeni za:
a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju
– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
b) korupciju, na temelju
– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
c) prijevaru, na temelju
– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju
– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju
– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona
– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju
– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
odnosno za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji sam državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.
Za gospodarski subjekt:
______________________________
ime i prezime ovlaštene osobe
______________________________
potpis
Datum: ___.___.2025.
- I. PONUDBENI LIST
Predmet nabave: Službeno vozilo
Evidencijski broj nabave: 32/2025
Naručitelj: Centar za rehabilitaciju Pula, Santoriova 11, 52100 Pula, OIB 97096220014
Odgovorna osoba Naručitelja: Melanie Andrić Vurušić, prof., ravnateljica
Naziv ponuditelja: _____________________________________________________________________
Adresa (poslovno sjedište): ______________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
OIB: ________________________________________________________________________________
Naziv poslovne banke: _________________________________________________________________
Broj računa (IBAN): ____________________________________________________________________
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): DA NE
Adresa za dostavu pošte: _______________________________________________________________
E-pošta: ____________________________________________________________________________
Kontakt osoba: _______________________________________________________________________
Tel/mob: ____________________________________________________________________________
PONUDA
Broj ponude: _________________________________________________________________________
Datum ponude: _______________________________________________________________________
Rok valjanosti ponude: 60 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda
Cijena ponude, EUR bez PDV (s uključenim PPMV-om): _______________________________________
Iznos PDV-a: _________________________________________________________________________
Cijena ponude, EUR s PDV (s uključenim PPMV-om): _________________________________________
ZA PONUDITELJA
ovlaštena osoba:
m.p. ______________________
ime i prezime
______________________
potpis
- II. TROŠKOVNIK i TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
Predmet nabave: Službeno vozilo
TROŠKOVNIK
Ponuditelj nudi cijenu predmeta nabave putem Troškovnika u prilogu ovog Poziva, te je obvezan ponuditi, odnosno ispuniti, sve stavke Troškovnika.
Iskazane cijene trebaju biti zaokružene na dvije decimale.
Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika.
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
Ponuditelj u okviru Tehničkih specifikacija, na za to predviđenim mjestima, treba upisati tehničke podatke o ponuđenom vozilu, naziv proizvođača i oznaku tipa/modela vozila, te jamstveni rok.
Također, ponuditelj u okviru Tehničkih specifikacija upisuje podatke o ovlaštenom servisu.
- III. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave: Službeno vozilo
- 1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je osobno vozilo (automobil), 1 komad, za službene potrebe Naručitelja, u skladu s ovim Opisom predmeta nabave, Tehničkim specifikacijama i Troškovnikom predmeta nabave, u prilogu Poziva na dostavu ponude.
Nabavlja se vozilo s benzinskim motorom, EURO 6 norma ili jednakovrijedna norma[2].
Ponuđeno vozilo minimalno mora ispunjavati zadane tehničke karakteristike i funkcionalnosti određene u Tehničkim specifikacijama.
Isporučeno vozilo mora biti originalno, novo i nekorišteno, te udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj.
Vozilo se isporučuje neregistrirano, s pripadajućom servisnom i jamstvenom knjižicom ili izjavom proizvođača / ovlaštenog zastupnika / ovlaštenog distributera o primjeni elektronske servisne knjižice, uputama za redovno održavanje na hrvatskom jeziku, te preslikom izjave o sukladnosti vozila (homologacijski list).
Uredna isporuka i izvršenje predmeta nabave potvrđuje se odgovarajućim Zapisnikom o urednoj isporuci vozila. Navedeni Zapisnik potpisom i pečatom potpisuju i ovjeravaju predstavnici ugovornih strana.
- 2. JAMSTVENI ROK NA VOZILO
Jamstveni rok na vozilo mora iznositi minimalno 36 mjeseci. Podatak o ponuđenom jamstvenom roku ponuditelj upisuje u okviru Tehničkih specifikacija, na za to predviđeno mjesto.
Ostali jamstveni uvjeti ugovaraju se u skladu s uvjetima davatelja jamstva. Također, odabrani ponuditelj je obvezan za vrijeme jamstvenog roka osigurati otklanjanje svih pogreški, neispravnosti i nedostataka otkrivenih i nastalih tijekom rada i korištenja vozila, i to od strane ovlaštenog servisa.
Prava iz ove točke ostvaruju se bez dodatnih troškova za Naručitelja.
Ovlašteni servis može biti udaljen do najviše 70 kilometara (cestovne udaljenosti) od sjedišta Naručitelja – Santoriova 11, Pula.
Podatke o nazivu, adresi i udaljenosti ovlaštenog servisa ponuditelj upisuje u okviru Tehničkih specifikacija, na za to predviđeno mjesto. Naručitelj zadržava pravo provjeriti udaljenost između sjedišta Naručitelja i ovlaštenog servisa putem javno dostupne web aplikacije “Google Maps” (www.google.com/maps).
Ovlašteni servis mora biti u mogućnosti otkloniti kvarove i nedostatke na ponuđenom vozilu u skladu s jamstvenim uvjetima davatelja jamstva u ponuđenom jamstvenom roku, bez dodatnih troškova za Naručitelja.
Ovlašteni servis je obvezan u vozilo ugrađivati originalne rezervne dijelove. Maksimalni rok za popravak pojedinog vozila ne smije biti dulji od 48 sati od prijave kvara. Ovlašteni servis mora otkloniti kvar i/ili nedostatak u navedenom roku kako ne bi došlo do narušavanja i prekida poslovnih obveza koje obavlja Naručitelj. Ukoliko ovlašteni servis ne otkloni kvar i/ili nedostatak u navedenom roku, odabrani ponuditelj je dužan osigurati zamjensko vozilo najmanje istih karakteristika kao neispravno, te ga dostaviti Naručitelju na korištenje u roku 48 sati od prijave kvara.
Slijedom navedenog, odabrani ponuditelj je obvezan u roku 15 dana od obostranog potpisivanja ugovora o nabavi dostaviti Naručitelju Izjavu o raspolaganju ovlaštenim servisom s navedenim podacima kako slijedi:
(a) naziv, adresa i OIB ovlaštenog servisa,
(b) proizvođač i tip automobila za kojeg je servis ovlašten,
(c) kontakt telefon i elektronička pošta za prijavu kvara,
(d) ime i prezime kontakt osobe,
(e) radno vrijeme (sat i dan u tjednu).
Izjavu daje ovlaštena osoba odabranog ponuditelja.
Ako odabrani ponuditelj ne dostavi predmetnu Izjavu ili ne dokaže da raspolaže s ovlaštenim servisom Naručitelj može raskinuti ugovor o nabavi.
[1] Izjavu može dati osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta za gospodarski subjekt i za sve osobe koje su članovi upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili imaju ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora gospodarskog subjekta
[2] Odredbe o jednakovrijednoj normi: S obzirom da dokumentacija ovog postupka nabave sadrži tehničko pravilo koje opisuje predmet nabave pomoću europske norme, ponuditelj treba ponuditi predmet nabave u skladu s navedenom normom ili rješenjem koje na jednakovrijedan način zadovoljava zahtjev definiran tehničkom specifikacijom. Stoga, za normu po dotičnom normizacijskom sustavu – u ovom slučaju norma EURO 6 – dozvoljeno je ponuditi rješenje koje na jednakovrijedan način zadovoljava zahtjev definiran tehničkom specifikacijom, tehničko odobrenje odnosno uputu iz odgovarajuće hrvatske, europske ili međunarodne nomenklature.
Naručitelj neće odbiti ponudu zbog toga što ponuđeni predmet nabave nije u skladu s tehničkim specifikacijama na koje je uputio, ako ponuditelj u ponudi na zadovoljavajući način Naručitelju dokaže, bilo kojim prikladnim sredstvom, što uključuje i sredstva dokazivanja iz članka 213. ZJN 2016, da rješenje koje predlaže na jednakovrijedan način zadovoljava zahtjev definiran dotičnom tehničkom specifikacijom.